سواحل آنتالیا

شنبه 7 اسفند 1395
12:34
admin


سواحل آنتالیا یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای تور آنتالیا نوروز 96 به شمار می رود.این ساحل علاوه بر نقاط توریستی مثل رستوران های بسیار عالی،مغازه ها و ... دارای طبیعتی زیباست که همگان را به خود جذب می کند.

آنتالیا، شهر ساحل و دریاست؛ روزهای درخشان، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه؛ شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه را در خود دارد؛ شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.

هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند، بیشتر روزها گرم و شرجی است. زمستان‌ها کمی خنک‌تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد. بهترین وقت سفر با تور آنتالیا ، از اوایل فروردین تا اواخر آبان است که می‌شود در دریا شنا کرد؛ به هر حال تعریف سواحل آنتالیا را همه یک باری شنیده‌اند. جز پلاژهای خصوصی هتل‌ها، دو تا ساحل عمومی هم در آنتالیا هست: یکی ساحل ماسه‌ای لارا و دیگری مجموعه‌ی کُنی‌آلتی. سواحل آنتالیا از جمله سواحلی هستند که به داشتن پرچم آبی* معروف‌اند.

ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیاست، در شرق شهر واقع شده و بیشتر هتل‌های شهر هم توی همین منطقه هستند. در آنتالیا بهتر است نگران جای اقامت‌تان نباشید؛ در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل پیدا می‌شود. قیمت تورآنتالیا کلاً ارزان است، یعنی حتی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این‌جا هم در مقایسه با مشابه‌شان در شهرهای دیگر دنیا، ارزان‌تر به نظر می‌رسند.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هتل چهار فصل بسفر

شنبه 7 اسفند 1395
12:30
admin

یکی از بهترین هتل ها در تور استانبول هتل لوکس بسفر ، که صرف‌نظر از همه‌ی ویژگی‌های رفاهی و فقط به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق حاشیه‌ی تنگه‌ی بسفر، به معنای واقعی مبهوت‌کننده است. بی‌اغراق از همان لحظه‌ی اولی که پا در سرسرای هتل بگذارید، مجذوب و شیفته‌ی چشم‌انداز، موقعیت، فضای داخلی و شکوه و تجمل آن خواهید شد. ورودی هتل با کف‌پوش مرمر، چیدمان استادانه‌ی گل‌ها و گیاهان به همراه برخورد مؤدبانه و دل‌نشین کارکنان هتل، تأثیری بسیار خوشایند و دعوت‌کننده در مهمانان دارد.

استانبول

هتل لوکس چهارفصل بسفر در یک کاخ قرن نوزدهمی متعلق به حکومت عثمانی قرار دارد که در روزگاران قدیم حرم‌سرای سلطان محسوب می‌شد. در حال حاضر ۱۷۱ اتاق مجلل و ۲۵ سویت لوکس در ساختمان قدیمی کاخ و دو ساختمان کناری که اخیرا به آن اضافه‌ شده، وجود دارد. هتل چندان بزرگ نیست و به همین دلیل در کنار تجمل، فضای صمیمانه‌ و آرامی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تنها مشکل هتل چهارفصل این است که همه‌ی اتاق‌ها چشم‌انداز کاملی به محیط زیبای اطراف ندارند و تنها تعداد محدودی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها از این ویژگی برخوردارند. اگر تماشای مناظر اطراف هتل برایتان اهمیتی زیادی دارد، می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتر از اتاق‌های مشرف به تنگه‌ی بسفر استفاده کنید و لذت آن را برای همیشه در خاطر داشته باشید. بهترین و گران‌ترین گزینه‌ی پیشنهادی این هتل لوکس، سوئیت یک‌خوابه‌ی بسفر است که حدود ۳۸۰۰ یورو به ازای یک‌شب برایتان هزینه خواهد داشت.

بهترین ویژگی این هتل، تراس مشرف به تنگه‌ی بسفر است که به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ مانعی و تا جایی که چشم کار می‌کند، از تماشای مناظر خیره‌کننده‌ی اطراف لذت ببرید. تمام فعالیت‌های شما در این هتل لوکس از صرف غذاهای درجه‌یک و بی‌نظیر گرفته تا استفاده از استخر مدرن هتل در روزهای گرم تابستان یا هر کار دیگری، به لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز تبدیل خواهد شد. به گفته‌ی کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، لذت‌بخش‌ترین قسمت سفر، صرف غذا با سرویس غذاخوری نقره‌ی اشرافی در تراس و رفع خستگی در حمام بخار هتل و البته بدترین قسمت آن پرداخت صورتحساب استفاده از چشم‌انداز جادویی آن است. با در نظر گرفتن همه‌ی مسائل، این هتل لوکس یکی از برترین هتل‌های چهارفصل در تمام دنیا محسوب می‌شود البته برای لذت بردن از بهترین خدمات باید یکی از سوئیت‌های مشرف به تنگه‌ی بسفر را در تور استانبول نوروز 96 را تجربه کنید و از قیمت تور استانبول در کافه گردش با خبر شوید


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی تور نوروزی ترکیه

دوشنبه 13 دی 1395
12:44
admin


سفر به ترکیه ممکن است دلایل متفاوتی برای هر شخص داشته باشد اما آنچه حائز اهمیت می باشد این است که با این سفر به یکی از توریستی ترین کشورهای جهان قدم می گذارید .ترکیه در رتبه ششم گردشگری جهان قرار گرفته است و در واقع صنعت گردشگری مهم ترین صنعت و درآمدی کشور ترکیه می باشد.با توجه به آمارها جهانی، کشور ترکیه در سال ۲۰۱۱میزبان دو میلیون و ۶۰۰ هزار توریست در جهان بوده. این کشور از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است و غذاهای لذیذ آن در دنیا شهره عام و خاص است. این کشور با طبیعت و سواحل بسیار زیبا سالانه گردشگران بسیاری را بخود جذب می کند. به همین دلیل نیز تور آنتالیا در میان گردشگران ایرانی پر طرفداران است.

معرفی تور نوروزی تور آنتالیا

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه محسوب می شود که در غرب کشور ترکیه و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است. شهر آنتالیا دارای آب و هوای کاملا میترانه ای در فصل بهارمی باشد و مناسب برای برکزاری تور آنتالیا نوروز 96 می باشد و دارای زمستانی معتدل و بارانی و تابستانی گرم وخشک است. آنتالیا دارای تنوع هتلی بسیار بالا می باشد .تنوع جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار بالا می باشد و شامل بخش های مهمی با سواحل زیبا از قبیل لارا ،مرکز شهر آنتالیا ،کمر،بلک و سیده می باشد.

آنتالیا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیا توروز96 به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.cafegardesh.com


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تله کابین آنتالیا

دوشنبه 31 خرداد 1395
16:54
admin

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا تله کابین آن است. مسافرینی که با تور آنتالیا سفر می کنند این شانس را دارند که از این جاذبه گردشگری جالب و هیجان انگیز این شهر نیز استفاده و لذت ببرند.هنگام استفاده از این تله کابین، علاوه بر لذت بردن از صعود به ارتفاعات این شهر، می توانید در انتها به پیست اسکی Tahtali جهت اسکی کردن (البته در ماه های سرد سال) بروید. این پیست که در سال 2007 افتتاح شد یکی از زیبایی های جالب این منطقه است که در کنار دریا و شنا می توان از برف و اسکی هم استفاده کرد.

این پیست دارای تله کابین بسیار مجهزی نیز می باشد که طول آن 4350 متر است و دومین تله کابین بزرگ دنیا محسوب می شود.

هنگامی که با تور آنتالیا سفر کرده اید شاید اسم این تله کابین و پیست اسکی اش را نشنیده باشید اما با کمی پرس و جو در هتل های آنتالیا می توانید جهت حرکت و استفاده از این جاذبه دیدنی و جذاب این شهر اقدام نمایید.



قله المپوس (یا الیمپوس) با ارتفاع ۲۳۶۵ متر یکی از بلند ترین قله های رشته کوه توروس می باشد که بخش عظیمی از جنوب ترکیه را پوشش می دهد. این قله در در نزدیکی ساحل توریستی کمر قرار دارد و از بیشتر نقاط شهر دیده می شود. هر ساله از نوامبر تا ژوئن این قله پوشیده از برف می شود و در بهار نوک آن به دلیل پوشش ابرها دیده نمی شود.

تله کابین آنتالیا ترکیبی از دو چشم انداز زیبا یعنی دریا و کوهستان را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. به همین دلیل شعار تبلیغاتی این تله کابین “دریا به آسمان” می باشد. در طول مسیر تله کابین می توایند از چشم انداز های زیبای سواحل دریای مدیترانه لذت ببرید و عکس های زیبا و یادگاری بیندازید. این تله کابین بسیار مدرن و امن می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و آگاهی از آخرین قیمت تور آنتالیا و آفرهای ویژه می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.


https://www.cafegardesh.com


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با رافتینگ

دوشنبه 24 خرداد 1395
13:05
admin

رافتینگ یکی از جالب ترین ورزش های آبی است که نوعی قایق سواری بر روی رودخانه بشمار می رود. بدلیل شدت موج های رودخانه و تنش های زیادی که در طول مسیر به قایق وارد می شود، به این ورزش در کشورمان "رودخانه وحشی" نیز گفته می شود. رافتینگ در بسیاری از شهرهای جهان از جمله آنتالیا ترکیه برگزار می شود، به این صورت که توریست ها را از هتل محل اقامت شان با وسیله نقیله به رودخانه می برند و پس از آماده سازی های اولیه (توضیحات مربیان و بعد تحویل لوازم ایمنی مانند جلیقه نجات و کلاه شنا) آنها را گروه به گروه سوار قایق می کنند و شرکت کنندگان در این سرگرمی هیجان انگیز شروع به پارو زدن در طول مسیر خروشان رودخانه می کنند.

رودخانه وحشی آنتالیا

تکانهایی که به قایق در طول مسیر وارد می شود، موجب هیجان انگیز شدن آن شده و البته در انتهای مسیر 14 کیلومتری این ورزش پر ماجرا و جذاب، از شدت آب کاسته شده و البته در طول مسیر می توانید از دیدن مناظر مختلف و حتی چند اثر باستانی و تاریخی زیبا در کنار رودخانه، لدت ببرید.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو تور آنتالیا و هتل های آنتالیا با ما همراه شوید.

https://www.cafegardesh.com


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور های لحظه آخری آنتالیا

يکشنبه 16 خرداد 1395
16:09
admin

تور آنتالیا در سالهای گذشته تبدیل به یکی از داغ ترین و پرطرفدارترین تورهای تفریحی و سیاحتی کشور ترکیه شده است. اما مسئله ای که چند سال است برای مسافران ایرانی اهمیت پیدا کرده تور لحظه آخری آنتالیا است. این امکان از آنجا بوجود آمد که بسیاری از پروازهای آنتالیا (و یا سایر شهرهای ترکیه) در برخی دوره های زمانی خاص پر نمی شدند و لذا درست در روزهای آخر پرواز، قیمت تور آنتالیا شکسته شده و پایین می آمد.

از همین رو بسیاری از آژانس های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری جهت رفاه حال مسافران ایرانی و سفر به شهرهایی مانند آنتالیا استفاده از این امکان را برای رفاه حال شما عزیزان فراهم کردند. معمولا هموطنانی که مایل به سفر و گردش با استفاده از تور لحظه آخری هستند، در روزهای آخر با استفاده از پیامک های موبایل ( sms ) ویا با پرس و جو کردن از آژانس ها مطلع می شوند ولی گاهی ممکنست دیر شده باشد و پرواز یا توردیگر ظرفیتش تکمیل باشد.

برای جلوگیری از بروز این مشکل و سهولت کار، سایت کافه گردش این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بدون هیچ مشکلی از طریق با آخرین و ارزان ترین آفرهای ویژه آنتالیا آشنا شوید و در زمان لازم جهت رزرو تور و یا هتل های آنتالیا اقدام نمایید.


https://www.cafegardesh.com


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

غذاهای آنتالیا

چهارشنبه 12 خرداد 1395
11:00
admin


همانطور که می دانید ترکیه دارای جاذبه های فراوان توریستی و گردشگری می باشد. وجود سواحل زیبا، آثار تاریخی بی نظیر، مردم مهمان نواز، نزدیک بودن به ایران، تفریحات مختلف آبی و یا در خشکی (در شهرهای ساحلی مانند آنتالیا) ، وجود دریای مدیترانه و بسیاری از عوامل دیگر موجب شده که تاکنون میلیون ها نفر از هموطنان ما با تور های ترکیه (بخصوص تور آنتالیا) به این کشور سفر کنند.

اما در این میان نکته مهم اینجاست که بسیاری از هموطنان ما که بدنبال رزرو تور ارزان آنتالیا و اقامت در هتل های این شهر هستند، آگاهی چندانی از فرهنگ غذایی و تنوع غذاهای این کشور ندارند و متاسفانه بسیاری از آنها در طول اقامت در این شهر، فقط به غذاهای هتل های آنتالیا اکتفا می کنند.


اما ما به شما توصیه می کنیم که هنگام سفر به آنتالیا حتما در صورت گردش در شهر، سری هم به رستوران های مهم آنجا زده و غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکیه مانند: دونر، سوپ ازوگلین، اسکندرکباب، آدانا کباب،پیده، لهمعجون را امتحان کنید.

همچنین در ترکیه به دوغ محلی لذیذی که می نوشند، "آیرن" گفته می شود که در بسیاری از رستوران ها سرو می شود.

جهت اطلاع از آخرین تور لحظه آخری آنتالیا و سفر به این شهر هیجان انگیز با نرخ مناسب، با ما همراه شوید.

https://www.cafegardesh.com


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]