تور بدروم

سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
16:21
admin

شهر زیبای بدروم با سواحلی خاص و منحصر به فرد خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد. بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی تور بدروم بهار 97 برای کسانی که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که مسافران و گردشگران تور لاکچری بدروم را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. تور بدروم خرداد 97 و تور لحظه آخری بدروم در جهان یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود. مراکز خرید ، هتل ها و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لقب زنده ترین شهر توریستی ترکیه را داده اند.
بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران تور بدروم تابستان 97 از جذابیت خاصی برخوردار است. به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریحی در مراکز مدرن تقسیم می شود.
از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر )، آمفی تئاتر باستانی بدروم، آرامگاه ماسولوس نام برد که هر ساله مسافران تور بدروم را به سمت خود میکشاند و از مراکز خرید مدرن گردشگری بدروم می توان به مراکز خرید بدروم، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند.
بهترین زمان سفر به بدروم فصل تابستان است چون در تابستان در بدروم جشنواره های مختلفی برگزار می شود و مراکز خرید و تفریحی شهر بدروم به صورت شبانه روزی به گردشگران خدمات ارائه می دهند. سواحل بدروم در فصل تابستان آرام است و در فصل تابستان مناسب ترین زمان ورزش های آبی، کشتی رانی و شنا است به همین جهت مسافران با خرید آنلاین بلیط می توانند به این شهر زیبا سفر می کنند. قبل از خرید بلیط بدروم بهتر است وضعیت آب و هوایی منطقه را بررسی کنید .


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]