گردشي به نقاط مختلف جهان

چهارشنبه 27 آذر 1398
13:58
admin

هركشوري به واسطه قرارگيري در نقطه خاصي از كره زمين، تمدن، مذهب و فرهنگ هاي متفاوتي كه دارد طبيعتا از آثار و جاذبه هاي منحصر به فردي نيز برخوردار است، از محله هاي قديمي كه زماني محل زندگي و تجارت مردم در زمان گذشته بوده گرفته تا موزه هايي كه اشيا به جا مانده از سياست مداران و هنرمندان و ديگر افرادي كه روزي توانستند نام خود را در برگه هايي از تاريخ سرزمين خود ثبت كنند را در خود جاي داده اند و البته كه نبايد از مراكز تفريحي و خريد كه امروزه ارائه دهند انواع اجناس باكيفيت و تفريحات و سرگرمي هاي گوناگون هستند و به نوبه ي خود از جاذبه هاي محبوب شهر خود محسوب مي شوند گذشت.

در نتيجه تصميم گرفتيم كه در اين بخش گردشي به نقاط مختلف جهان داشته باشيم و بدانيم نقاط نام برده شده در كدام شهر و كشورها قابل مشاهده هستند.

به گزارش ساعت24 و به نقل از الفباي سفر، گردشگري در محله هاي قديمي هر كشور شگفتي و جذابيت خاص خود را دارد به اين شكل كه شما را به ساليان گذشته و تاريخ هاي پرفراز و نشيب آن سرزمين مي برد.
شهر قديمي ليجيانگ و محله بستكيه دبي نيز از اين قاعده مستثني نيستند و با قدم زدن در اين مكان ها مي توانيد خودتان را در تاريخ آنجا غرق كنيد و از فرهنگ مردم آن جا ديدن كنيد.

اما بعد از حضور در محله هاي قديمي و باستاني، بازديد از موزه ها نيز، از ديگر كارهاي لذت بخش براي شما مي تواند باشد مكان هايي كه محلي براي تماشاي تمامي آثار به جا مانده از افرادي كه روزي در سرزمينشان تاثيري گذاشته اند مي باشد.

بنابه عقيده تجارت نيوز، در اين ميان موزه كرملين مسكو، موزه ملي گرجستان و موزه تاريخ ارمنستان كه در 3تا از كشورهاي كهن كره زمين قراردارند مي توانند احساس قدم زدن در تاريخ را به شما القا كنند.

به هر حال بعد از گشت و گذار در ميان خانه ها و بازارهاي قديمي و پياده روي در سالن هاي كوچكي كه تاريخچه اي بلند و طولاني را درخود جاي داده اند نوبت آن مي رسد كه از مراكز و جاذبه هاي مدرن نيز ديدن كنيد.

اغلب اين جاذبه ها، در برخي از كشورها به صورت مراكز خريد هستند كه علاوه وجود فروشگاه هاي مختلف كه ارائه دهنده اجناس مختلف هستند، كافي شاپ ها، رستوران ها و حتي مراكز تفريحي و سرگرمي نيز در آن جا مشغول فعاليت مي باشند.

در اين ميان به گزارش وبسايت زوم جي و به نقل از الفباي سفر، مركز خريد فستيوال مركزي پاتايا، مركز خريد سنترال فستيوال پوكت، مركز خريد سيام بانكوك از مراكزي هستند كه مي توانيد تجربه خريد رنگين كماني را در آنجا كسب كنيد.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]