سفر به مالدیو بهشت زمینی با تور مالدیو نوروز 97

يکشنبه 1 بهمن 1396
11:50
admin

کشور مالدیو دارای مردمانی مهربان و آرام و صلح طلب می باشند. مالدیو یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سراسر دنیا می باشد . مالدیو امسال هم در نوروز پذیرای مسافران تور مالدیو فروردین 97 می باشد .در مالدیو جزایر متعدد و بسیار زیبایی با آب های آرام و شفاف وجود دارد . مالدیو کشوری کاملا اسلامی است و مردمان این سرزمین مسلمان هستند. این شهرکم ارتفاع ترین کشور نسبت به دریا می باشد .

موقعیت جغرافیایی شهر ماله مالدیو

ماله یکی از ده ها جزیره تشکیل دهنده مالدیو می باشد . از نظر جغرافیایی این شهر درست در مرکز مجمع الجزایر مالدیو قرار دارد و از هر طرف توسط دریا احاطه شده است . بخش اصلی شهر هنوز به روش سنتی توسط دیوارها و دروازه ها محصور است که این موضوع خود باعث بالا رفتن ضریب امنیت شهر شده است .

آب و هوای ماله

آب و هوای شهر ماله مالدیو استوایی و به همراه باران های موسمی است . شهر ماله اغلب دارای دو فصل خشک و مرطوب می باشد . فصصل مرطوب ماله از ماه می شروع می شود و تا اوخر ماه دسامبر معمولا ادامه دارد . و همچنین آب و هوای متاثر از فصل خشک نیز از ماه ژانویه تا ماه می در ماله حکمفرماست . با وجود استوایی بودن شهر ماله دمای هوا در این شهر هیچگاه نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم . معمولا گرمترین روزهای سال در شهر ماله دمایی برابر با 35 درجه سانتیگراد می باشد که در ماه های آپریل و می حکمفرماست و در خنک ترین روزهای سال نیز دما 25 درجه بالای صفر است.

معمولا کسانی که به مالدیو سفر می کنند و مقصدشان چیزی به جز پایتخت مالدیو می باشد معمولا مجبورهستند به دلایل گوناگون مثلا اجاره قایق یک روز را در پایتخت سپری کنند . این شهر بنا به نوع بودجه افراد دارای 3 نوع مرکز اقامتی ارزان قیمت و متوسط و گران قیمت می باشد .

گردشگران در این کشور باید مالیات گردشگری را به دیگر هزینه های خود اضافه نمایند .

مسافرخانه Fuana : این مسافرخانه در جزیره Hulhumale قرار دارد و از شهر تا جزیره با قایق 20 دقیقه فاصله دارد . هزینه اقامت یک نفر در این مسافرخانه حدود 50 دلار آمریکا و برای دو نفر 75 دلار است .

هتل های مالدیو

هتل های مالدیوشامل هتل های ارزان قیمت مانند هتل Luckyhiya که شامل دوازده طبقه درست در قلب شهر واقع شده و فاصله هتل تا بازار اصلی شهر زیاد نیست . این هتل از یک رستوران برخوردار است که به سرو غذاهای محلی و بین المللی می پردازد .

هتل های متوسط مانند هتل Beehive Nalahiya می باشد . این هتل دارای 42 اتاق شامل اتاق های لوکس و سوئیت و آپارتمان است . این هتل همچنین از اتاق کنفرانس و اتاق ملاقات ، مرکز تجارت و یک رستوران سرپوشیده برخوردار است .

هتل Candies هتلی متوسط برای کسانی که برای مسائل تجاری و فرهنگی به شهر ماله سفر می کنند بسیار مناسب است . اتاق های هتل تمیز است و امکان استفاده از اینترنت نیز وجود دارد .

هتل Nasandhura بنای این هتل قدیمی است چرا که در سال 1981 ساخته شده است و آسیب دیده به نظر می رسد . هزینه یک شب اقامت در هتل برای یک نفر حدود 120 دلار آمریکا می باشد . از فرودگاه تا هتل با قایق حدود 10 دقیقه فاصله است .

همچنین هتل های گران قیمت شامل هتل های Traders , Hulhule می باشد .


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]