سفر به نبض مالزی با تور کوالالامپور نوروز 97

يکشنبه 1 بهمن 1396
12:17
admin

کوالالامپور در مرکز بخش شبه جزیره مالزی و در نزدیکی ساحل غربی این کشور قرار دارد .مساحت کوالالامپور 243 کیلومتر مربع می باشد و در حدود 35 کیلومتر با ساحل فاصله دارد . معنی کوالالامپور در زبان محلی به معنی محل برخورد دو رودخانه قرار دارد . کوالالامپور را نبض مالزی می نامند . جمعیت کوالالامپور بالغ بر 2 میلیون نفر جمعیت می باشد . کوالالامپور همه ساله پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران تور کوالالامپور نوروز 97 می باشد .

کوالالامپور پایتخت مالزی می باشد و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند . کوالالامپور اگرچه یکی از گران ترین شهرهای مالزی می باشد اما به دلیل ترکیب فرهنگی موجود در کوالالامپور که شامل فرهنگ هندی ، چینی ، مالایی و غربی است ایجاد ترکیبی منحصر به فرد از غذا ، خرید و زندگی شبانه می باشد .

مرکز خرید لات 10

این مرکز خرید مارک های اصلی را با تخفیف می فروشد و بین ارزان ترین ها به احتمال زیاد مارک های آسیای جنوب شرقی را بتوانید پیدا کنید .

جاذبه های گردشگری کوالالامپور

در سفر به کوالالامپور می توانید جاذبه های گردشگری کوالالامپور را ببینید

برج های دوقلو پتروناس : ایستادن بر فراز برج های 457 متری پتروناس منظره ای زیبا را به همراه خواهد داشت . این برج زیبا که نماد شهر کوالالامپور میباشد در طبقه 40 و 41 به وسیله یک پل به هم متصل شده است . بلیط ورودی برج ها بسیار ناچیز می باشد به نسبت لذتی که از تماشای شهر می برید .

خرید از بازارهای معروف کوالالامپور

در محله ی چینی ها بازار بزرگ و معروفی وجود دارد به نام بازار مرکزی و پتالینگ .این دو بازار هر صبح و شب باز هستند . به بازارهایی که در طول روز باز هستند پاسار تانیو و بازارهایی که در طول شب باز هستند به پاسار مالام معروف هستند .

غذاهای کوالالامپور

غذاهای چینی ، مالایی ، غربی و هندی همگی در کوالالامپور رواج دارند . ترکیب اجتماعی چندین فرهنگ در این شهر منجر به ترکیب غذاهای محلی متنوع و رنگارنگ شده است . برای خرید غذاهای خیابانی می توانید به بازارها و دکه های کنار خیابانی مراجعه نمایید .


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]