دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
12:30
admin

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به استفاده از رسانه های جدید در دنیای تجارت اطلاق می شود . در واقع به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول ، خدمات و برندها و همچنین بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد . بر خلاف بازاریابی سنتی در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین از اهمیت بیشتری برخوردارند . به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری دارند تا بتوانند تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از مشتریان انجام دهند تا بتوانند بیشتر ین بازخورد را داشته باشند .

در اینجا نام چند نمونه بازاریابی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند به طور خلاصه آورده میشود .

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای : این بازاریابی بر این اساس بنا شده است که به جای اینکه فروشنده به دنبال مشتری باشد مشتری به دنبال فروشنده می باشد و از طریق روش های مختلف مانند سئوی وبسایت ، بازاریابی محتوا و ... وب سایت شما بتواند مخاطب هدف را به سمت خود جذب کند .

بازاریابی چریکی : در این مدل بازاریابی از روشهای خلاقانه جهت معرفی محصول استفاده می شود به گونه ای که توجه اورا جلب کند و باعث شود که مشتریان در مورد برند شما با یکدیگر گفتگو کنند را بازاریابی چریکی می نامند .

بازاریابی ویروسی : با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده روز افزون مردم از آن و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد از اهمیت بالایی برخوردار است .

بازاریابی ایمیلی : در واقع به استفاده از ابزار ایمیل جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبین از اهمیت بالایی برخوردار است . به همین دلیل است که ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و تکنیک های مختلف ایمیل می توانند با ایجاد صفحات فرود مختلف به موفقیت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک زیادی کنند .

بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوایی از ابزار دیجیتال مارکتینگ می باشند .


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]