چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:00
admin

مهم ترین گزینه در برگزاری مراسم عروسی نحوه چیدمان میز و صندلی ها و رنگ تزئینات آنهاست. بدیهی است تزئینات باغ تأثیر چشمگیری در برگزاری هرچه بهتر تشریفات عروسی خواهد داشت.

گاهی فضای برگزاری مراسم عروسی کوچک است ولی چیدمان مناسب و دکوراسیون و زیبایی محل این مساله را کاملا پوشش می دهد.

چیدمان باید طوری باشد که رفت و آمد مهمانها با سهولت انجام پذیرد و فضای کافی برای پذیرایی و دیگر خدمات مراسم نیز مهیا باشد. در اجرای مراسم در باغ دکوراسیون باغ عروسی اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین نکات در طراحی چیدمان میز شام عبارتند از:

رومیزی جذاب: قدم نخست در طراحی و تزیین میز شام انتخاب یک رومیزی جذاب و زیبا است. اگر سعی شود تا رومیزی ها کار شده باشد و دارای نگین و یا منجوق دوزی باشد بسیار شکیل تر خواهد بود. تزیینات زیبا و جذابیت رومیزی توانایی آن را دارد تا زیبایی میز شام را چندین برابر کند. البته استفاده از نوارهای رنگی در انتها و لبه های رومیزی بسیار زیبا خواهد بود.

استفاده از گل: در تشریفات مجالس برای آراستن میز شام می توان از گل هایی نظیر رز، سوسن، داوودی و میمون استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اندازه این گل ها باید با سایز میز متناسب باشد و هر چه ساقه های این گل ها کشیده تر باشد بر جذابیت و زیبایی میز می افزاید. اگر رنگ گلها با یکی از عناصر سفره مانند رومیزی یا دستمال ست سوند بسیار مطلوب خواهد بود.

چیدن میز شام عروسی

شمع: از عناصر ضروری سفره آرایی و از اجزاء لاینفک تزیینات میز شام عروسی شمع هایی هستند که می بایست در دو طرف گل ها قرار داده شوند. سعی کنید ارتفاع شمع ها هم اندازه ارتفاع گلها باشد و فراموش نکنید که هنگام صرف شام حتما شمع ها را روشن کنید.

لیوان: شاید با خود اینگونه بیاندیشید که اگر برای هر نوشیدنی لیوان بخصوصی در نظر بگیرید خیلی بهتر است اما این روش جز شلوغ کاری و کاهش زیبایی میز کارایی دیگری نخواهد داشت. یکی دو لیوان شیک و مجلسی کفایت خواهد کرد.

استفاده از دستمال سفره: از مهم ترین عناصر تزییناتی میز شام در خدمات مجالس دستمال سفره است که باید با دقت و سلیقه زیاد تا خورده و بر روی بشقاب قرار داده شود.

قاشق، چنگال و چاقو: قاشق، چنگال و چاقو باید کنار بشقاب قرار بگیرند و نیز باید دقت داشت که نحوه چیدن آنها از اهمیت به سزایی برخوردار است. نکته دیگر اینکه قاشق های کوچک مخصوص سرو دسر را هم فراموش نکنید.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]