خدمات برش لیزری فلزات و غیر فلزات

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:05
admin

برای بسیاری افراد سوال پیش می آید که برش لیزری چیست. همانطور که می دانید برش لیزری فناوری است که از لیزرهای قدرتمند برای برش و حکاکی ورقه های مسطحی از مواد همچون پارچه، کاغذ، چوب و غیره استفاده می کند. اینکه بتوانید تقاضای مشتریان خود را هدف قرار دهید و از عهده رفع این نیازها بربیایید برای موفقیت شرکت شما بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از یک فناوری برش لیزری بهبود یافته و جدید، تولید کنندگان قادر خواهند بود خود را با نیازهای مشتری هماهنگ سازند و در عین حال بتوانند محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهند. استفاده از آخرین نسل تجهیزات برش لیزری برای متمایز شدن در میان رقبا بسیار مهم است و می تواند محدوده وسیعی از پروژه ها را در اختیار شما قرار دهد.

فناوری برش لیزری چیست؟

برش لیزری فناوری است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و معمولا برای ساخت محصولات متعدد از آن استفاده می شود. همچنین این فناوری در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش لیزری با هدایت کردن خروجی یک لیزر قدرتمند بر روی ماده مورد نظر کار می کند.

معمولا در این روش از لیزر برای حکاکی لیزر یا برش طراحی های مختلف بر روی مواد متعددی استفاده می شود. سه نوع لیزر وجود دارد که در صنعت از آنها استفاده می شود: دستگاه لیزر CO2، ماشین لیزر Nd و لیزرهای Nd-YAG. ما از دستگاه های Co2 استفاده می کنیم. این دستگاه از یک لیزر برای برش استفاده می کند که در آن ماده مورد نظر ذوب شده یا می سوزد و در نهایت تبخیر می شود. شما می توانید جزییات بسیار دقیقی را بر روی طیف وسیعی از مواد ایجاد نمایید.

مکانیسم اصلی برای فناوری برش لیزری چیست؟

دستگاه های برش لیزری معمولا از فناوری تحریک وتقویت برای تبدیل انرژی الکتریکی به پرتوهای نور با چگالی بالا استفاده می کنند. زمانی که الکترون ها توسط یک منبع خارجی تحریک می شوند مرحله تحریک آغاز می شود . این منبع خارجی معمولا یک لامپ یا قوس الکتریکی است. تقویت نیز داخل یک رزوناتور نوری در یک محفظه اتفاق می افتد که بین دو آینه تنظیم شده است. یک اینه بازتابی(انعکاسی ) است در حالیکه آینه دیگر به صورت انتقالی خواهد بود و به انرژی پرتو اجازه می دهد دوباره به رسانه لیزری برگردد. اگر یک فوتون با روزناتور همتراز نشده باشد، آینه آن را هدایت نمی کند. این موضوع به سیستم موجود اطمینان می دهد که تنها فوتون های مناسب تقویت می شود و پرتو منسجمی ایجاد می گردد.


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]