راهنمای كامل انتخاب كاغذ دیواری

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:10
admin

انتخاب طرح و رنگ مناسب بر اساس كاربری
بسته به اینكه كاغذ دیواری برای كدام قسمت از منزل یا محل كار استفاده می شود می توان انتخاب های مناسب تری داشت. این انتخاب به نوع كاربری بستگی دارد. به عنوان مثال در منزل برای اتاق خواب مستر از طرح های سنگین تر و شكیل تر نسبت به سایر اتاق ها و برای سالن نشیمن و پذیرایی نسبت به طراحی منزل (كلاسیك-مدرن-روشن-تیره و ...) انتخاب خواهد شد. در مورد فضاهای اداری نیز طرح و رنگ كاغذ اتاق مدیریت متفاوت با سایر فضاها خواهد بود.
انتخاب بر اساس نور و مساحت محیط
معمولا فضاهایی كه از روشنایی طبیعی كم تری برخوردارند نیاز به كاغذ دیواری روشن تر و ساده شاده تری دارند تا بتوانند كمبود نور را تا حدودی جبران كنند و بالعكس، در فضاهای روشن می توان از كاغذ تیره تر و شلوغ تر استفاده كرد. در مورد فضاهای كوچك با سقف كوتاه تر رنگ های روشن و طرح های ساده مناسب ترند. چون استفاده از كاغذ با رنگ تیره و طرح شلوغ فضا را كوچك تر نشان می دهد.
قابلیت شستشو
بر اساس جنس كاغذ دیواری (پارچه، فوم، پی وی سی) و درصد وینیل میزان قابلیت شستشومتفاوت خواهد بود كه این موضوع نیز در انتخاب كاغذ باید لحاظ شود.

4. انتخاب بر اساس هزینه
در انتخاب رول های كاغذ دیواری بر اساس هزینه ابتدا به ابعاد رول ها توجه كنید چرا كه رول های كاغذ دیواری دارای عرض های متفاوت با متراژهای طولی متفاوت می باشند. سپس بر اساس تخصیص هزینه تصمیم نهایی را بگیرید.
5.
انتخاب بر اساس علم روانشناسی
چنانچه خواهان فضایی با آرامش و نظم بیشتری هستید كاغذ دیواری با رنگ ملایم توصیه می شود و چنانچه به دنبال فضایی شاد و پرهیجان می باشید از کاغذ دیواری هندسی و هنری با رنگ شاد استفاده كنید. همچنین افراد تنوع طلب به دلیل استفاده از دكوراسیون های متنوع در یك بازه زمانی باید از كاغذ دیواری ساده استفاده كنند تا مطابق با تمام طراحی ها باشد.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]