چرا به غرفه‌های نمایشگاهی نیاز داریم؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:12
admin

غرفه‌های نمایشگاهی از نقطه نظرات مختلفی دارای اهمیت هستند. بررسی این نقطه نظرات در نهایت به صاحبان کسب و کار این ایده را می دهد که آیا آنها به یک غرفه نمایشگاهی نیاز دارند یا نه.گسترش رو به فزونی نمایشگاه های داخلی و بین المللی در ایران موجب شده تا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها به فکر ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه‌ های مختلف بیافتند تا از این طریق بتوانند خود را بیشتر در معرض نگاه مخاطبان قرار دهند. پتانسیل بالایی که در دریافت بازخورد از مخاطبان برای هر کسب و کاری وجود دارد، در هیچ جای دیگر وجود ندارد؛ از این رو، برندهای زیادی در سراسر ایران و یا حتی جهان درصدد هستند که خود را به این شیوه به مخاطبان بشناسانند. برای این که برند ها و تجارت های مختلف بتوانند به خوبی خود را به بازار هدفشان بشناسانند و از این طریق به آن ها نزدیک شوند، به فضاهایی برای تبادل اطلاعات و انجام تبلیغات در نمایشگاه ها نیاز دارند. غرفه های نمایشگاهی این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. البته با توجه به این که هر کاری از قاعده و اصولی برخوردار است، غرفه سازی نیز استاندارد ها و قواعد خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود، نتایج لازم عاید کسب و کار مورد نظر نمی شود و تنها فهرست بلند بالایی از هزینه ها به وجود می آید.

طراحی غرفه های نمایشگاهی مراحل مختلفی دارد. در اولین مرحله و پس از مراجعه شرکت مورد نظر برای ساخت غرفه، شرکت های غرفه ساز ابتدا با شناسایی مخاطبان هدف طرح اولیه غرفه را ایجاد می کنند. سپس با اندازه گیری بودجه ای که شرکت مورد نظر می خواهد برای حضور در یک نمایشگاه خاص هزینه کند، اندازه و مکان غرفه آن تعیین می شود. پس از آن که این مکان یابی انجام شد، شرکت های غرفه ساز متریال مناسب و آیتم های مورد نیاز ساخت غرفه را با توجه به موقعیت و نوع کسب و کار تعیین می کنند. حتی رنگ اجزا و شکل هایی که جزئیات مختلف یک غرفه دارند می توانند از کسب و کار مربوط الهام بگیرند. پس از این که متریال مناسب ساخت مشخص شد، کار طراحی و برنامه ریزی به پایان می رسد و پروژه وارد فاز عملیاتی می گردد. پس از این که فاز عملیاتی ساخت غرفه به اتمام رسید، باید در مورد دکوراسیون داخلی با توجه به نوع کسب و کار چاره ای اندیشید. دکوراسیون داخلی یک غرفه متأثر از نوع کسب و کار مربوطه، تعداد مخاطبان و گروه مخاطبان است. باید سلیقه و ذائقه مخاطب در طراحی غرفه نمایشگاهی لحاظ شود، چرا که هدف اصلی در نهایت جذب مخاطبان، معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش است.

شرکت غرفه سازی رایکاسازان با سال ها تجربه مفید در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی تمام مراحل ساخت غرفه های نمایشگاهی شما را از صفر تا صد بر عهده می گیرد. این شرکت مهندسی در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی با داشتن برندهای به نام در کارنامه حرفه ای خود، یکی از غول های صنعت غرفه سازی در ایران به شمار می آید.

www.raykasazan.com


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]