معرفی شرکت غرفه سازی رایکا سازان

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:14
admin

شرکت رایکا سازان برای غرفه سازی چشم اندازی را مشخص کرده است که در آن انواع مصالح و تجهیزات مطابق با نیاز مشتریان صورت می گیرد. در طی نشست های متعددی که در این شرکت برگزار شده است، استفاده از مواد و مصالح خام هم مورد توجه قرار گرفت.

در این شرکت، غرفه سازی با دریافت نقطه نظرات مشتریان صورت می گیرد و با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی طراحی و معماری ابتدا طرح آماده شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و پس از برطرف شدن عیوب و یا اضافه کردن المان های مورد نظر آنها، اجرا می شود.

· تلاش برای جلب رضایت مشتریان

یکی از نکات حائز اهمیت در جلسات شرکت غرفه سازی رایکا سازان ، توجه به جلب اعتماد و رضایت مشتریان است. از این رو یکی از مهمترین مواردی که به آن توجه شد، تایید طرح نقشه های اجرایی کامل و دقیق است که به همراه چک لیست های تدارکاتی تهیه و در اختیار واحد اجرای غرفه قرار می گیرد تا وارد فاز اجرا شود.

توجه به المان هایی از قبیل مبلمان های مناسب برای غرفه های نمایشگاهی، تجهیزات برقی و نورپردازی، و دیگر ملزومات لازم برای غرفه هم از دیگر مواردی است که به منظور جلب رضایت مشتریان مد نظر قرار گرفته است. سرعت عمل در کار و اجرا و اتمام پروژه ها در اسرع وقت هم از سوی مدیریت این شرکت مورد بحث قرار گرفت و ماحصل این نشست همکاری و تعاون تیم طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی بود.

· آموزش کارکنان

تخصص و مهارت کارکنان شرکت غرفه سازی رایکا سازان یکی از مهمترین موضوعات در پیش روی مدیران است که تمام تلاش آنها بر پایه افزایش مهارت کارکنان قرار گرفت. بر این اساس تمامی کارکنان و پرسنل مبتدی شرکت موظف به فراگیری اصول و تکنیک های غرفه سازی شدند و بدین منظور شرکت در دوره های فراگیری کار با ابزارهای مختلف برای تمامی پرسنل جدید الزامی شد.

طبق گفته های تیم مدیریت رایکا سازان ، تمامی پرسنلی که در این دوره ها شرکت می کنند، نحوه کار با ابزارهای کاربردی، طراحی فضا، تکنیک های طراحی، خلاقیت و ایده پردازی، معرفی فضای نمایشگاهی و نحوه برخورد با آن، اقدامات و پیش نیازهای طراحی واجرای غرفه، معرفی و بخش بندی مراحل اجرایی غرفه، نور و کلیه آبجکتهای محیطی با توجه به کاربری غرفه، نحوه طراحی و جانمایی نور در غرفه، چگونگی هماهنگی و مدیریت اکیپهای اجرایی، برق کشی غرفه، مراحل رنگ کاری غرفه و ... را فرا می گیرند.

همچنین در این دوره ها چگونگی طراحی و غرفه آرائی در نمایشگاه ها بصورت جامع و کاملا اجرائی به صورت گام به گام برای کارآموزان آموزش داده می شود. در نهایت کارکنان وارد فاز طراحی و اجرا می شوند.

· تعامل و همکاری پرسنل

از دیگر فاکتورهای غرفه سازی، تعامل و همکار مداوم پرسنل شرکت است. در این راستا شرکت غرفه سازی رایکا سازان به منظور افزایش سرعت و کیفیت غرفه ها، اقدام به طرح هایی برای همکاری بیشتر پرسنل کرده است. برگزاری جلسات با حضور تمامی اعضای تیم غرفه سازی، ایجاد روحیه تعاون و همکاری در آنها و تلاش برای حل تعارضات و مشکلات احتمالی از جمله اقداماتی بود که از سوی مدیریت این شرکت برای ایجاد حس تعامل و همکاری پرسنل صورت گرفته است.

· تهیه مصالح و تجهیزات مرغوب

گذشته از تخصص و مهارت اعضای تیم، در غرفه سازی استفاده از تجهیزات و متریال های باکیفیت هم اهمیت پیدا می کند. آنچه که برای غرفه سازی استفاده می شود، باید از بین بهترین مصالح تهیه شود. به همین دلیل شرکت غرفه سازی رایکا سازان با در نظر گرفتن ناظر برای تهیه مصالح مرغوب، تلاش دارد تا غرفه سازی را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. همچنین نظارت تنها در مرحله تهیه تجهیزات و مصالح محدود نمی شود و در زمان اجرا هم مهندسین مسلط به تمامی مرحله اجرا نظارت دارند.

· بازاریابی برای غرفه سازی

با توجه به افزایش نمایشگاه هایی که در طول سال در گوشه و کنار شهرها برگزار می شود، غرفه سازی هم رشد قابل توجهی داشته است و شرکت های بزرگ به منظور جذب مشتریان بیشتر به این سمت سوق داده شده اند. شرکت غرفه سازی رایکا سازان جهت جذب مشتریان بیشتر با بررسی زمان برگزاری نمایشگاه، اقدام به ارسال تیم بازاریابی در محل خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات نمایشگاهی و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی به وبسایت رایکا سازان مراجعه کنید

www.raykasazan.com


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]