قطر میزبان مسابقه پرسپولیس - السد

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:28
admin

قطر یک کشور کوچک نفت خیز عربی است که با آب های خلیج فارس محاصره شده است.قطر کشوری مدرن همراه با مراکز خرید لوکس و معماری خیره کننده می باشد.خطوط هوایی پایتخت قطر "دوحه" مانند جواهری با ارزش برای تاج پادشاهی کشور قطر است.دوحه در شب، هنگامی که نور برج های فوقالعاده در آب های خلیج فارس منعکس می شود، چشم اندازهای زیبایی را به وجود می آورد که فرصت های عکاسی فراوانی پدید می آیند همچنین می توانید سوار بر کشتی های تفریحی (Dhow Cruise­) شوید و خطوط هوایی را بر روی آب تماشا کنید و یا یک سفر ماهیگیری ترتیب دهید.

خرید یکی از بهترین تفریحات برای هر انسانی است.کشور قطر دارای مراکز خرید لوکس تا خورده فروش های گوناگونی است همچنین شما می توانید غذاهای خیابانی از سراسر دنیا، فانوس های عربی، لوازم دکوراسیون هنری، ابریشم، جواهرات و کفش را بیابید.

ورزشگاه جاسم بن حمد یک ورزشگاه چند منظوره در شهر دوحه پایتخت کشور قطر می باشد.این استادیوم در حال حاضر برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار می گیرد و استادیوم اختصاصی باشگاه فوتبال السد است.این استادیوم در سال 1974 ساخته شد و در سال 2004 برای مسابقات کاپ خلیج مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر 12946 نفر ظرفیت دارد.

برای اطلاع از تور قطر ویژه جام باشگاه های آسیا به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هتل گرانادا لاکچری بلک

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:27
admin

در هتل گرانادا لاکچری بلک با شما مانند یک فرد مشهور و یک شخصیت برجسته برخورد می شود.

هتل Granada Luxury Belek در منطقه مسکونی بلک در قسمت مدیترانه ای ترکیه قرار گرفته است و 6.9 کیلومتر با پارک آبی The Land of Legends Theme Park فاصله دارد.هتل گرانادا لاکچری بلک دارای استخر روباز و مرکز اسپا می باشد.همچنین هتل گرانادا لاکچری دارای یک سونا و مرکز تناسب اندام نیز می باشد.تمام اتاق های این هتل دارای تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع می باشند و پذیرش این هتل 24 ساعته آماده پاسخ گویی است.

شما می توانید در هتل Granada Luxury تنیس بازی کنید، علاوه بر این هتل گرانادا لاکچری مجهز به کرایه اتومبیل نیز می باشد.

هتل Granada Luxury Belek با Garden of Tolerance 6.3 کیلومتر و با پارک آبی Troy Aqua و پارک دلفین ها Dolphinarium 1.8 کیلومتر فاصله دارد.نزدیک ترین فرودگاه به هتل گرانادا لاکچری فرودگاه آنتالیا است که 25.7 کیلومتر فاصله دارد.


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعطیلات دلنشین در هتل هیلتون دالامان مارماریس

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:26
admin

هتل هیلتون دالامان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس ترکیه است و دارای استخر روباز فصلی است.هتل هیلتون دالامان در محله ساریگرم (Sarigerme) منطقه دالامان (Dalaman) قرار گرفته است.هتل Hilton Dalaman دارای یک جکوزی و سونا می باشد و مهمانان می توانند از غذای خود در رستوران هتل هیلتون دالامان لذت ببرند همچنین هتل هیلتون دالامان دارای WiFi رایگان در تمامی نقاط خود می باشد و همچنین این هتل دارای پارکینگ خصوصی برای مهمانان خود است.
برخی از اتاق ها دارای حمام خصوصی و اسپا هستند و سایر اتاق ها دارای حوله تن پوش و دمپایی می باشند.برخی از واحدها دارای مبل راحتی می باشند تا بعد از یک روز شلوغ بتوانید استراحت کنید.برخی از اتاق ها دارای چشم انداز به دریا و کوهستان می باشد همچنین تمامی اتاق ها دارای لوازم بهداشتی هتلی، سشوار و یک تلویزیون صفحه تخت می باشند.
هتل هیلتون دالامان دارای پذیرش 24 ساعته، خودپرداز (ATM) و آرایشگر نیز می باشد.
هتل Hilton Dalaman دارای ساحل اختصاصی می باشد و همچنین این هتل دارای ویژگی کرایه دوچرخه و اتومبیل می باشد و همچنین شما می توانید در این هتل پینگ پونگ بازی کنید.هتل هیلتون دالامان 43.5 کیلومتر با مارماریس (Marmaris) و 37 کیلومتر با فتحیه (Fathiye) و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد.
این هتل در یکی از بهترین مناطق دالامان قرار گرفته است.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

اقامتی لوکس در هتل گرانادا لاکچری

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:24
admin

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) آنتالیا، مرکز گردشگری شهر بلک (Belek) در منطقه زیبا سریک (Serik) آنتالیا واقع شده است که بزرگترین و مدرن ترین منطقه شهر آنتالیا به شمار می رود و با زیبایی های منحصر به فرد خود و امتیازات برجسته اش، عنوان "پایتخت گردشگری" ترکیه را به خود اختصاص داده است.گرانادا بلک معنای گل میوه انار را می دهد.

هتل گرانادا لاکچری در کنار دریای مدیترانه واقع شده و تنها یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد که می توانید با استفاده از شاتل رایگان هتل به ساحل بروید. در ابتدای ورود به هتل شاهد عظمت و زیبایی این هتل خواهید بود.هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا دارای 10 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده ،پارک آبی رایگان،حمام ترکی،شهربازی و کلوپ بازی کودکان، پارکینگ رایگان و امکانات سونا و آبگرم می باشد. کلیه ی اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع ، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای بوده و یک بالکن مشرف به دریا دارند.هتل گرانادا لاکچری بلک در حدود 34 کیلومتر (40 دقیقه) با فرودگاه آنتالیا و 42 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استخرهای هتل هیلتون دالامان مارماریس

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:23
admin

هتل پنج ستاره Hilton Dalaman در منطقه ی زیبا دالامان در شهر مارماریس قرار گرفته است و با فرودگاه دالامان 6 کیلومتر فاصله دارد همچنین 43.5 کیلومتر با شهر مارماریس فصله دارد.هتل هیلتون دالامان مارماریس دارای 650 متر ساحل اختصاصی است.


استخر های اصلی هتل هیلتون دالامان


استخر اصلی 1

این استخر با داشتن 1.40 متر عمق و 3200 متر مربع مساحت بزرگ ترین استخر هتل هیلتون است و در وسط باغ این هتل قرار گرفته است.در این استخر بازی های آبی غیر موتوری هیجان انگیز قابل انجام می باشند.شما می توانید در جکوزی ای که در وسط این استخر قرار دارد استراحت کنید و می توانید در قسمت 25 متری شنا کنید.

استخر اصلی 2

این استخر دارای 705 متر مربع مساحت و 1.40 متر عمق دارد و در کنار استخر اصلی قرار گرفته است.استخر مخصوص کودکان با 38 سانتی متر عمق و 165 متر مربع مساحت در فاصله 5 متری از این استخر قرار گرفته است.

استخر بزرگ با سُرُره ها

این استخر با مساحت 307 متر مربع و 1.40 متر عمق دارای 5 سُرسُره است.

استخر کوچک با سُرسُره ها

استخر کودکان که دارای مساحت 131 متر مربع و 38 سانتی متر عمق دارای 3 عدد سُرسُره است و در نزدیکی کلوپ کودکان قرار گرفته است.


استخرهای لوکس هتل هیلتون دالامان


بلوک A

مساحت این استخر 1485 متر مربع و 1.40 متر عمق دارد.این استخر انتخاب شماره یک برای مهمانانی است که می خواهند لحظات ساکت و آرامی را به دور از جمعیت سپری کنند.یک قسمت از این استخر در فصل تابستان مخصوص بزرگسالان (+16) است.

بلوک Y

این استخر دارای مساحت 1700 متر مربع و 1.40 متر عمق می باشد. این استخر انتخاب مناسب برای مهمانانی است که می خواهند لحظات ساکت و آرامی را به دور از جمعیت سپری کنند.


استخرهای سرپوشیده هتل هیلتون دالامان


استخر سرپوشیده بزرگ

این استخر آب گرم دارای مساحت 255 متر مربع و 1.40 متر عمق در داخل اسپا بیبلیس (Byblis Spa) قرار دارد.در ماه های زمستانی ورزش ژیمناستیک آبی در این استخر انجام می شود.این استخر دقیقا در کنار استخر کودکان قرار گرفته است.

استخر سرپوشیده کوچک

این استخر آب گرم دارای 110 متر مربع مساحت و 1.40 متر عمق می باشد و در اسپا الیژن (Elysion Spa) قرار دارد.



[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی‌های حکاکی لیزری چوب

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:42
admin

حکاکی چوب با دست، کاری زمانبر، غیر دقیق و گرانقیمت است. در این مورد می‌توان از دستگاه های حکاکی لیزری استفاده نمود. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا برای حکاکی تصاویر به روی چوب، ساخت قاب های تزیینی، ساخت فریم های چوبی تزیینی و سایر موارد از دستگاه های حکاکی لیزری استفاده می شود. برای تزیین درب ها، میزها و بوفه های چوبی نیز می توان از روش حکاکی لیزری استفاده نمود.

ویژگی‌های حکاکی لیزری چوب عبارتند از:

دقت و ظرافت بالای حکاکی

امکان حکاکی لیزری طرح های بسیار پیچیده و ظریف

تبدیل سریع و آسان طرح های اولیه به محصول نهایی

سطح حکاکی شده صاف و بدون خاک اره

امکان حکاکی با عمق های متفاوت

کاربرد

حکاکی و برش لیزری نقوش برای تزئین کابینت چوبی

-حکاکی و تزئین کابینت های چوبی یا ام دی اف تزئین شده.

-حکاکی قاب عکس ام دی اف یا چوب.

-حکاکی درب چوبی تزئینی. با دستگاه لیزر می توان طرح های مختلف یا حتی انواع عکس را بر روی چوب حکاکی نمود. با این وصف می توان قاب هایی را که در میانه درب های چوبی تعبیه می شود با طرح های زیبا حکاکی نمود.

-حکاکی آرم سازنده مصنوعات چوبی روی محصول.

حکاکی محصولات تزئینی چوبی.

خدمات دستگاه برش لیزر

همانگونه که بی شک با خدمات دستگاه لیزر برش آشنا هستید این خدمات در دو دسته کلی تقسیم بندی می شود

برش لیزری فلزات

برش لیزری غیر فلزات

کاربرد های دستگاه های برش لیزری وخدمات ارائه شده توسط آن ها می تواند تا حد زیادی برآورده کننده نیاز های صنعت باشد از این رو متناسب با توسعه صنایع ماشین های برش لیزری متفاوتی ایجاد میگردد. با ما همراه باشید تا بیشتر بدانیم

چه حرفه هایی از دستگاه برش لیزری فیبری استفاده می کنند؟

در حال حاضر با رشد فناوری لیزر فیبری، کاربرد دستگاه لیزر نیز افزایش یافته است. دستگاه برش لیزری فیبری در صنایع مختلفی بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد. آیا می دانید دستگاه برش لیزری فیبری برای چه کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را با هم مرور کنیم.

دستگاه های برش لیزری در سرتاسر جهان محبوب هستند. با وجود سرعت برش بالا و کیفیت زیادی که این دستگاه ها دارند استفاده از آن در میان صنایع مختلف رواج پیدا کرده است. این دستگاه ها در برش لیزری انواع مختلفی از فلزات همچون فولاد ضدزنگ، ورقه های کربنی، اهن، آلومینیوم، مس ، آلیاژهای آلومینیوم، آلیاژهای تیتانیوم، ورقه های گالوانیزه، فولاد منگنز و الکترولیت ها به کار می روند. به همین خاطر دستگاه برش لیزری فیبری در برش دادن انواع مختلفی از مواد مهارت و تبحر کافی را دارد. در صنایع سنگین و فرایندهای تولید بخش های مختلف از این دستگاه لیزر برش و حکاکی استفاده می شود.

صنایع سنگین در برگیرنده موارد زیر است:

صنایع تجهیزات مکانیکی: همچون دستگاه ساخت هسته ماشین، تولید کابینت و قفسه برای تجهیزات ؛ ساخت ماشین آلات CNC، دستگاه برش تخت، برش لوله های فلزی و غیره

تجهیزات صنعتی برق: همچون تولید تجهیزات آسانسور،ساخت تجهیزات الکتریکی

صنایع تولید خودرو: برش ورقه های فلزی، بخش های مختلف خودرو

صنایع ورقه های فلزی نازک و ضخیم

سایر صنایعی که از لوله های فلزی استفاده می کنند.

تولید قطعات فلزی روزانه:

صنعت تبلیغات: همچون تولید لوگو؛ نشان های تجاری فلزی، جعبه های سبک فلزی

صنعت دکوراسیون: همچون تولید پایه های فلزی برای لامپ، دکوراسیون حرفه ای برای خودرو

صنایع تجهیزاتی که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد: همچون تولید فن، پوشش یخچال، هسته تهویه هوا؛ صنعت تولید انرژی خورشیدی

صنعت تولید وسایل آشپزخانه: همچون کابینت؛ چاقو، چنگال

سایر صنایع: همچون ابزارهای دقیق، سخت افزارها، تولید مدل؛ تولید وسایل فلزی، تولید هدایا و غیره


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

همه چیز در مورد ساقدوش عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:35
admin

تا چند سال پیش وجود ساقدوش در جشنهای عروسی ایرانیان خیلی مرسوم نبود اما امروزه پیروی از این رسم در کشور ما افزایس یافته است و حضور ساقدوشها در مراسم جلوه خاصی به جشن عروسی می دهد.

برای ساقدوشهای می توان از سایتهای مد، لباسهای شکلیل و مناسبی انتخاب نمود. رنگ و لباس ساقدوشها به دکور و آذین بندی جشن و فرهنگ خانواده عروس و داماد بستگی دارد اما لباسها بهتر است باهم هماهنگ باشند و همگی بلند یا کوتاه باشند و رنگ آنها نیز یکسان باشد.

تعداد ساقدوشها به تعداد مهمانهان وابسته است باید به ازای هر 40مهمان یک زوج ساقدوش در کنار عروس و داماد حضور داشته باشند. این روزها که عروسیها مجلل شده اند و در هر جشن حداقل 200 مهمان حضور دارند حضور 3 الی 4 زوج ساقدوش کافی است.

بهتر است هزینه های خرید لباس ساقدوشها را عروس و داماد تقبل کنند اما با توجه به افزایش هزینه های ازدواج می توانند رنگ خاصی را به ساقدوشها بگویید و خواهش کنید که لباس را به رنگ موردنظرتان خود ساقدوشها تهیه کنند و از سایر مهمانان درخواست کنید که لباس به رنگ لباس ساقدوشها نپوشند تا آنها در جشن بدرخشند.

ساقدوشها در انجام موارد زیر می توانند به عروس و داماد کمک کنند:

· پذیرایی از عروس در طول جشن عروسی

· آماده کردن عروس

· مسئولیت سبد کادوها

· مشارکت در آماده سازی کارتهای دعوت

· حضور در کلیپها قبل و بعد از عروسی

· آماده کردن عروس

در روزهای پایانی فرصت بیشتری را با عروس و داماد بگذرانند و با ایده های خلاقانه و جالب به کاهش استرس در عروس داماد کمک نمایند.

مهمترین وظیفه ساقدورها در روز عروسی این است که لبخند بر لب داشته باشند و به خانواده عروس و داماد برای هرچه بهتر اجرا شدن مراسم عروسی و پذیرایی مهمانها کمک کنند و دقت کنند که امورات طبق خواسته عروس و داماد اجرا شود. ساقدوشها باید با آرامش و متانت عروس و داماد را در هر مرحله همراهی کنند و شور و هیجان مراسم عروسی را حفظ کنند.

وظایف ساقدوش قبل از روز عروسی

پروسه و برنامه ریزی برای مراسم عروسی از سخت‌ترین و پر تنش‌ترین چالش‌های زندگی هر کسی است. معمولا همه دوست دارند روز عروسی‌شان بهتر از همه باشد. اگر در بین خانواده و دوستان کسانی را دارید که قبل از شما عروسی کرده‌اند پس خوش شانس هستید چون فرصت داشتن ساقدوش‌هایی را خواهید داشت که تجربه‌های بیشماری دارند.

کمک در نوشتن چک لیست

در نوشتن چک لیست عروسی به عروس و داماد کمک کنید. در این روز های پر اضطراب عروس و داماد خیلی چیزها را فراموش می‌کنند. نکته‌های مهم را یادآور شوید.

کمک برای انتخاب مسائل مهم درعروسی

بعد از انتخاب تاریخ عروسی، کارهای مهم شروع می‌شود. اجاره باغ عروسی، خرید عروسی و کارهایی مانند این، برای اینکه یک ساقدوش خوب باشید عروس و داماد را برای یافتن بهترین سالن‌های عروسی، بهترین طراحان کیک، مراکز خرید و هر چیزی که برای عروسی نیاز است، همراهی کنید. یا اگر فرصتش را دارید مسئولیت تهیه این لیست را به عهده بگیرید و انتخاب را برای دوستتان آسان‌تر کنید. در این صورت عروس و داماد هم می‌توانند به کارهای مهم دیگر برسند.

وظایف ساقدوش‌ها در روز عروسی

صبح روزعروسی برای آماده کردن او برای مراسم حضور داشته باشید، آنها از دیدن اینکه ساقدوش‌هایشان به موقع آماده شده‌اند لذت خواهند برد.

مهمترین وظیفه شما در روز عروسی به عنوان ساقدوش این است که لبخند بر لب باشید و به خانواده عروس و داماد برای بهتر اجرا شدن مراسم عروسی و پذیرایی مهمان‌ها کمک کنید.

دقت کنید امورات برطبق خواسته عروس و داماد اجرا شود. کنترل هدایای عروس، نگهداری وسایل ضروری عروس و داماد و لیست عکس‌هایی که باید گرفته شود.با آرامش و متنانت عروس و داماد را در هر مرحله همراهی کنید و شور و هیجان مراسم عروسی را حفظ کنید.

تشریفات عروسی و خدمات مجالس مقصودلو قدم به قدم در این راه با شما همراه خواهد بود تا بهترین شب زندگیتان را کنار عزیزانتان جشن بگیرید


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکاتی برای انتخاب باغ یا سالن عروسی در برگزاری جشن عروسی

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:32
admin

برای برگزاری جشن عروسی باید بدانیم چه ویژگیهایی را موردتوجه قرار دهیم. در اینجا ویژگیهایی که باید مدنظر قرار گیرند را بررسی می کنیم.

· اولین و مهمترین مورد در برگزاری مراسم عروسی تعدد مهمانهاست. ابتدا باید بررسی کنیم که باغ عروسی یا سالن عروسی موردنظر برای تعداد مهمانان شما مناسب است یا خیر. اگر تعداد مهمانان کم باشد سالنهای بزرگ مناسب نیستند زیرا که جشن بیروح به نظر می رسد.

· یکی از مهمترین عوامل انتخاب سالن برگزاری مجالس توجه به زیبایی سالن می باشد. باید به روکش میز و صندلی ها دقت نمود زیرا که تأثیر زیادی بر زیبایی سالن خواهد داشت. میزهای پذیرایی بهتر است با انواع شمع، گل، میوه و شیرینی و ظروف زیبا تزئین شده باشد. ارائه دهندگان خدمات عروسی معمولا میز زیباتری برای صرف شام عروس و داماد تهیه می کنند که به شمع و گل مزین می باشد. طراحی زیبای میز شام قطعا در عکسهای عروسی ماندگار خواهند بود.

· یکی از مهمترین فاکتورهای عروسی خوب داشتن فضای باز و آزاد برای پذیرایی از مهمانان باشد.

· از دیگر عوامل تأثیرگذار بر جشن عروسی نورپردازی سالن می باشد که از آنها میتوان به نورپردازی میز شام و سالن رقص اشاره نمود. ورودی باغ و تالار پذیرایی باید تمیز و مرتب باشد و اگر در ورودی باغ فرش یا موکت پهن شده است باید تمیز باشد.

· از دیگر مواردی که در تشریفات مجالس باید موردتوجه قرار گیرد مهماندارهای تشریفات عروسی است. مهماندارها باید لباسهای هماهنگ و تمیز داشته باشند. برخورد مهاندارها با مهمانها باید متناسب باشد. پذیرایی از مهمانها باید متناسب باشد، نه خیلی زیاد که مهانها احساس معذب بودن کنند نه خیلی کم باشد و به موقع سرو شدن میوه ، شربت و غذا ها فراموش نگردد.

· توجه به کیفیت غذا و گرم و سرد بودن ظروف بسیار حائز اهمیت است.

· از دیگر امکانات مهمی که باید به آن توجه داشت فضای مناسب پارکینگ خودروهای مهمانان است که علاوه بر جای پارک باید امنیت خودروهای مهمانان نیز فراهم باشد. بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.

· در هنگام انتخاب سالن برگزاری جشن عروسی باید به سیستم گرمایشی و سرمایشی که باتوجه به فصل سرما و گرما تدارک دیده می شود دقت نمود.

· سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی، به آن دقت کنید.

· سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری مجالس نامزدی به وبسایت تشریفات عروسی مقصودلو مراجعه کنید.


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

میزهای مدیریتی چه تفاوتی با میزهای کارشناسی معمولی دارند؟

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:30
admin

انواع مختلف میزهای اداری

در یک محیط کاری هر کس وظیفه‌ای دارد؛ از این رو، نیاز است تا برای افراد با کارهای مختلف میزهای مخصوص و متنوع در نظر گرفته شود. تخصصی کردن میزهای کار برای کارکنان موجب ساده کردن انجام کار برای آن‌ها می‌شود.

یکی از میزهایی که در ادارات از آن استفاده می شود، میز منشی است. میز منشی برای انجام کارهای او بسیار مناسب است و تمام امکاناتی که یک منشی می‌خواهد را در اختیارش قرار می‌دهد. به دلیل این‌که میز منشی در ابتدای ورود به شرکت قرار گرفته است، باید از لحاظ طراحی و رنگ بسیار جذاب بوده و در عین حال از استانداردهای میزهای اداری پیروی کند. منشی ها معمولاً با اسناد و مدارک کار دارند، پس لازم است تا محلی برای نگهداری اسناد و مدارک مختلف در دسترس داشته باشند. میز منشی باید جوری طراحی و ساخته شده باشد که سایر کارکنان و ارباب رجوع در هنگام ورود به دفتر و محل کار به پشت آن اشراف نداشته باشند.

میز کارشناسی نیز از انواع دیگر میزهای اداری است. این میز برای تسهیل کار برای کارشناسان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارشناسی باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد.

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد.

میز مدیریتی چه ویژگی هایی دارد؟

این که میز مدیریت واجد چه خصوصیاتی باشد، کاملاً به محیط کار و سلایق مدیر بستگی دارد. بی شک میز مدیریت یک میز ساده نیست. طراحی و ساخت این میز باید با حساسیت و دقت انجام شود. میز مدیریت علاوه بر این که نشان دهنده شأن مدیر است، بر پرستیژ شرکت نیز اثرات مثبت و یا منفی می‌گذارد.

برای این که بتوان محیط کاری و خصوصاً اتاق مدیریت را شیک و آراسته کرد، نیاز به میز مدیریت است. میزهای مدیریتی از ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده اند و ابزار آلات و دسته های آن ها از انواع مرغوب و درجه یک به شمار می آیند.

میزهای کارشناسی چند نوع دارند؟

میزهای کارشناسی با توجه به نوع کار افراد در یک محیط کاری دارای تفاوت هایی نیز هستند. انواع مختلفی از میزهای کارشناسی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند که مدیران شرکت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را برای کارکنان خود تهیه می کنند. این میزها علاوه بر ظاهر مناسب و کارایی بالا باید بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشند تا طی ساعت های کار طولانی در محل کار سلامتی پرسنل و کارشناسان حفظ شود.

آیا تفاوت چشمگیری میان میز مدیریت و میز کارشناس وجود دارد؟

بی شک به دلیل ماهیت متفاوت کار مدیران و کارشناسان، تفاوت های زیادی در ظاهر و کارایی میزهای مدیریت و کارشناسی وجود دارد. تفاوت های ظاهری شامل اندازه های میز، متریال و ابزار آلات به کار برده برای ساخت میز و کمد و سیستم فایلینگ تعبیه شده روی میز است.مبلمان اداری آفن با ساخت انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی، توانمندی خود در زمینه ساخت انواع میزها و مبلمان اداری را به همه ثابت کرده است. این گروه صنعتی با تکیه بر تیم کارشناسی کارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، میزهایی مدیریتی شایسته بزرگ‌ترین مدیران ایرانی را با پیروی از استانداردهای روز اروپا و آمریکا می سازد.


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایای استفاده از كاغذ دیواری

يکشنبه 1 بهمن 1396
14:27
admin

ممكن است این سوال برایتان پیش آمده باشد كه اگر انتخاب و نصب كاغذ دیواری كاری سخت و پر از دردسر است، چرا باید از آن استفاده كرد؟ چرا از رنگ‌آمیزی برای دیوارها استفاده نكنیم؟ در جواب باید بگوییم یكی از مهم‌ترین دلایل این است كه طرح‌ها و رنگ‌هایی كه به وسیله كاغذدیواری می‌توان روی دیوار ایجاد كرد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممكن است.

رنگ‌آمیزی دیوارها كاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی كه تمایل به تك ‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده كنید. اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد كنید، تنها راه، استفاده از كاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی كه شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست كه كاغذ دیواری بهترین گزینه برای دكوراسیون است.

كاغذ دیواری را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یك فضا نصب كرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یك مدل كاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته كردن نقطه كانونی، تنها یك دیوار اتاق را كاغذ دیواری كرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از كاغذدیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده كرد. هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را كاغذ كنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی كنید؛ یا بالعكس، نیمه پایینی را با كاغذ دیواری طرح‌ دار و نیمه فوقانی را با كاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

از طرف دیگر؛ در جاهایی كه رنگ‌آمیزی دیوارها نمی‌تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، می‌توان از كاغذدیواری استفاده كرد. برای مثال، اگر دیوارهای خانه شما فرمی نازیبا و بد دارند می‌توان از كاغذ دیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت. همچنین دیوارهای پوشیده شده با كاغذ دیواری‌های مرغوب خیلی سریع‌تر و آسان‌تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می‌شوند. بنابراین كاغذ دیواری برای فضاهایی كه دیوارهایش زود به زود نیاز به تمیز كردن دارند، مانند آشپزخانه یا اتاق كودك، گزینه مناسب‌تری است.

یکی دیگر از عواملی که می توان بدان اشاره کرد تنوع در طرح ورنگ وحتی بافت کاغذ دیواری است که آ نرا از پوششهای دیگر مثل رنگ متمایز می کند .

که هر کدام به تنهای می تواند کاغذ دیواری را به عنوان یک پوشش برتر معرفی کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است وکمتر به آن اشاره شده ترکیب وتلفیق این عوامل است که دراجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری را برای طراحان حرفه ای به عنوان یک پوشش مناسب متما یز کرده است . به عنوان مثا ل یک رنگ کاملا خنثی ولی با یک با فت برجسته به تنهایی فضای اتاق ودیوار شما را دگرگون می سازد حال اگر با کمی دقت طرح ، رنگ و بافت مناسب برای هر محیط هم زمان در نظر گرفته شود آن وقت می توان به برتری کاغذ دیواری نسبت به پوششهای دیگر پی برد.

نصب آسان کاغذ دیواری

نصب كاغذ دیواری به دیوارها از كارهای بسیار ساده و آسان است به طوری كه می توانید خودتان با كمك اعضای خانواده در تعطیلات آخر هفته این كار را انجام دهید.

برای نصب كاغذ دیواری به دیوارهای منزلتان كافی است مراحل زیر را به ترتیب اجرا كنید:

1- سطح دیوارهای موردنظر را آماده كنید. چنانچه گچ دیوار زخمی است و در جاهایی دارای فرورفتگی است آنها را با بتونه ترمیم كنید. اگر در جایی رنگ دیوار پوسته شده است و یا دیوار موردنظر بسیار صیقلی و صاف است با كشیدن سنباده آن را كمی از حالت صیقلی خارج كنید تا كاغذ به خوبی برروی آن بچسبد.

استفاده از كاغذ دیواری امكان به كارگیری خلاقیت و ابتكار بیشتری را در اختیار دكوراتور یا طراح دكوراسیون داخلی قرار می دهد و این امكان را نیز برای صاحب خانه فراهم می كند كه به جای طرح های ساده و محدود قابل اجرا با رنگ های ساختمانی گستره وسیعی از طرح ها و حتی بافت های گوناگون را بنا به سلیقه خود برای هر یك از فضاهای منزل انتخاب كند.

به عنوان مثال می توانیم برای اتاق نشیمن از نوعی كاغذ دیواری بافت دار ساخته شده از الیاف گیاهی و برای اتاق كودكان از كاغذ دیواری هایی با طرح های كارتونی، عروسكی و یا تصاویر حیوانات یا هزاران طرح دیگراستفاده کنیم.

2- ابتدا سقف، در، پنجره ها و زوارها را رنگ كنید و سپس كاغذ دیواری را نصب كنید زیرا پاك كردن چسب كاغذ دیواری از روی سطوح رنگ شده راحت تر از پاك كردن رنگ چكیده برروی كاغذ دیواری است و در این صورت فاصله ای نیز در میان سطوح رنگ شده و پوشیده از كاغذ دیواری باقی نمی ماند.

3- بهتر است قبل از چسباندن كاغذ دیواری یك لایه آستر مخصوص برروی دیوارها بزنید. این لایه خلل و فرج ریز موجود در سطح دیوارها را پرمی كند.

4- ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و كاغذها را در قطعات هم اندازه با ارتفاع دیوار به علاوه ۱۰ سانتی متر اضافه ببرید و قطعه اضافی كاغذ دیواری را در پایین دیوار و محل اتصال آن با زمین به دقت ببرید.

چنانچه كاغذ دیواری شما طرح دار است باید طرح هر نوار كاغذ دیواری را با دقت با نوار بعدی تطبیق دهید. به این ترتیب باید نوارها را كمی بلندتر از دیوار ببرید تا امكان تطبیق دادن طرح فراهم باشد.

پشت كاغذ دیواری ها را با قلم موی پهن به چسب آغشته كنید و آن را از بالا به پایین برروی دیوار بچسبانید. اگر كاغذ دیواری شما خود چسب است باید آن را قبلاً در آب سرد خیس كنید. دقت كنید كه این كار را با آب گرم انجام ندهید چون برخلاف تصور اغلب افراد كه آب گرم را برای این كار مناسب تر می دانند آب گرم باعث شسته شدن چسب كاغذ می شود.

اگر پس از مدتی مایل به تعویض كاغذ دیواری ها باشید، برای جداكردن كاغذ دیواری از دیوار آن را با محلول ۱ به ۲ مایع نرم كننده پارچه با آب داغ و یا محلول یك فنجان سركه سفید در یك گالن آب داغ خوب خیس كنید. پس از ۱۵ دقیقه كاغذ دیواری ها به راحتی از دیوار جدا می شوند. اگر كاغذها راحت جدا نشدند از یك كاردك كمك بگیرید و كاغذها را از پایین به بالا بكشید.

شرکت پارسیان آذین زند به عنوان وارد کننده انواع کاغذ دیواری خارجی اقدام به فروش ویژه و ارزان قیمت کاغذ دیواری دروب سایت فروشگاه اینترنتی خود با طرح ها و رنگ های مختلف نموده است تا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی جاذبه های گردشگری آنتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]